środa, 11 września 2013

Miła niespodzianka

Witajcie znowu!

Niezmiernie mi miło, ponieważ dostałam kolejne wyróżnienie. Taką niespodziankę zgotowała mi Magdalena, za co jej bardzo serdecznie dziękuję! 
The Versatile Blogger Award ma kilka zasad, a oto i one:
  1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę
  2. Dziękuje za nominację
  3. Ujawnia 7 faktów o sobie
  4. Nominuje 7 blogów
  5. Informuje o nominacji blogi nominowane

Zgodnie z zasadami teraz 7 faktów o mnie:
  1. Jestem kurduplem (jak to się brzydko mówi) nie mam nawet 1,60 co sprawia mi problem przy kupowaniu ubrań, już nie pamiętam kiedy kupiłam spodnie, których nie musiałam skracać.
  2. Nawiązując do powyższego, są też plusy niskiego wzrostu - mogę przebierać w szpilkach nie wywyższając się zbytnio. A wysokie buty uwielbiam! I właśnie obcasy królują w mojej szafie, płaskie buty ograniczam do adidasów, japonek i kapci.
  3. Jak już zaczęłam o szafie to, uwielbiam sukienki! Gdybym mogła chodziłabym w nich na okrągło :)
  4. Jestem bałaganiarą niestety...
  5. Mój kot nazwa się Miłosz.
  6. Mam lęk wysokości, chociaż uwielbiam łazić po górach, dla nich mogę się nawet trząść ze strachu :)
  7. Lubię storczyki, jeden mi nawet teraz pięknie kwitnie :)
Teraz powinnam wyróżnić 7 blogów, jednak  ze względu na to, że nie tak dawno przyszło mi nominować Wasze blogi, tym razem tego nie zrobię.
Już się tłumaczę dlaczego:)
Ogromnie ciężko jest mi wybrać tylko 7 blogów  nikogo nie krzywdząc( poprzednim razem miałam problem żeby wybrać 11, więc im mniej do wybrania tym gorzej :) ). Wasze blogi oglądam, czytam i się zachwycam, nie każcie mi wybierać tylko 7! :D


Magdzie jeszcze raz bardzo dziękuję!
Pozdrawiam!
P.S. Pochwalę się, że sesja już niemal za mną, zostało czekać na ostatnie wyniki, więc mam nadzieję po weekendzie pochwalę się dokończona przeróbką i nie tylko.

3 komentarze:

  1. No właśnie, już nie mogę doczekać się kiedy pokażesz jak przerobiłaś sukienkę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! :-) Rzeczywiście jesteś "malutka" - ja z moimi 162.cm jestem już raczej mała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    I wyróżnienia i sesji! (:
    Niedługo znowu się zacznie... (;

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...