poniedziałek, 6 stycznia 2014

Rybka i 3 wyróżnienia na Trzech Króli :)

Cześć wszystkim w Nowym Roku!

Mam nadzieję, że Święta i Sylwester były dla Was wspaniałymi chwilami z najbliższymi i że życzenia te Bożonarodzeniowe i Noworoczne już zaczynają się spełniać:)
Tymczasem ja po czasie długiego rękodziełowego lenistwa przedstawiam bardzo niedoskonałą, ale uroczą rybkę. Uszyta dla fana akwarystyki oczywiście. Widać jej szwy troszeczkę ale jak dla mnie jest urocza, więc pokazuję :
 




A teraz zaległości które mi się uzbierały. 3 wyróżnienia mianowicie! Jest mi niezmiernie miło tym bardziej, że ostatnio moje posty pokazują się z małą częstotliwością i cieszę się, ze mimo to cały czas tu zaglądacie.
Zacznę chronologicznie od wyróżnia, które dostałam od ANIOŁÓW ANIELKI
Dziękuję Ci bardzo serdecznie, a teraz przechodzę do odpowiedzi na pytania.
1.       Jaka jest Twoja ulubiona książka, do której wracasz?
Już kiedyś odpowiadałam na to pytanie, więc powtórzę :) Nie lubię czytać książki 2 razy, przypominam sobie co ma być dalej i tracę zapał wiedząc już jak się skończy.
2.       Jaki jest Twój ulubiony film?
Hmm... ciężko znaleźć jeden. Ostatnio pisałam o "Sierpniowym Niebie" i dalej podtrzymuję, chociaż jest wiele filmów, które lubię i ciężko znaleźć jeden ulubiony.
3.       Czy wiesz co oznacza Twoje imię? Np. moje to „dana od Boga”
Moje imię tłumaczy się z greki jako perła podobno. ( Odpowiadając na to pytanie sprawdziłam w czeluściach Internetu i faktycznie takie tłumaczenie znalazłam :) )
4.       Czy grasz na instrumencie, jak tak, to na jakim i jak długo?
Gram na gitarze klasycznej, jakieś już 8 lat chyba :)
5.       Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Lubię storczyki :)
6.       Od kiedy zaczęłaś interesować się i tworzyć swoje prace?
Jeżeli chodzi o szycie na maszynie to od 3 lat jakoś, przeglądając blogi i patrząc jakie cuda można stworzyć. A inne rzeczy to tak od małego jakieś plastyczne rzeczy mnie ciągnęły więc może to dziedziczne :P
7.       Od kogo nauczyłaś się szyć/szydełkować/dziergać/ filcować ewentualnie lepić i kleić…?
Szyć uczyłam się i uczę cały czas sama. Jeżeli chodzi o szydełkowanie i dzierganie to nie idzie mi to najlepiej a najprostszych ściegów nauczyła mnie mama.
8.       Skąd czerpiesz swoje inspiracje?
Sama nie wiem, jakoś tak się pojawiają, zewsząd właściwie :)
9.       Jakimi wartościami kierujesz się w życiu?
Tak żeby jak najkrócej : Wiarą, Nadzieją i Miłością :)
10.   Czy robisz przetwory na zimę?
Póki mieszkam z moją kochaną mamą sama nie robię, pomagam tylko :)
11.   O co chciałbyś mnie zapytać?
Nie wiem czemu przegapiłam początkowo to pytanie:) Jak to robisz ze tworzysz takie cudne rzeczy, dla mnie robienie różnych szydełkowych rzeczy, które tobie wychodzą cudnie wydaje się wręcz niemożliwe :)
Następnie wyróżnienie od KOTA Z CHESHIRE ( WILK) za które oczywiście też bardzo dziękuję! J
1.       Co miłego zdarzyło się ostatnio w Twoim życiu?
Dużo miłego dzieje się na co dzień, chociaż często tego nie doceniamy, a ja powiem ze właśnie te wyróżnienia, są dla mnie niezmiernie miłe i to będzie moja odpowiedź :)
2.       Moje postanowienie noworoczne?
Nie mam konkretnego postanowienia.
3.       Deser, któremu nie mogę się oprzeć?
Czekolada!
4.       „Nigdy więcej” którego nie potrafię dotrzymać?
" tylko jedna kostka... no dobra to jeden pasek czekolady... znów zjadłam całą na raz, NIGDY WIĘCEJ!" :D
5.       Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Pytania o ulubione rzeczy są najgorsze, ciężko mi się na jedną rzecz zdecydować więc uchylam się od odpowiedzi :P
6.       Dlaczego tworzysz?
Dla przyjemności.
7.       Co miałaś ochotę zrobić, ale nie zrobiłaś bo się bałaś?
Oj chyba sporo było takich rzeczy ale nie żałuję że ich nie zrobiłam:)
8.       Najbardziej szalona/niesamowita/dzielna rzecz, jaką w życiu zrobiłaś?
Trudne pytanie, sporo szalonych rzeczy robiłam, ale szaleństwo jest pojęciem względnym, dla mnie szalone dla kogoś głupie albo zwyczajnie więc ciężko mi coś wybrać odpowiedniego.
9.       Które z Twoich marzeń się spełniło?
Dostanie się na wymarzone studia.
10.   Jak wygląda Twój idealny, zimowy wieczór?
Najlepiej w górach po długim dniu na nartach, szybki prysznic, coś do jedzenia i drzemka a potem siedzenie z przyjaciółmi do późna i wygłupy :)
11.   Kim będziesz jak dorośniesz?
To pytanie wywołało u mnie niemały uśmiech na twarzy:) Powiem tak ogólnie mam nadzieję ze będę po prostu szczęśliwą osobą :)
I ostatnie w kolejności co nieznaczny że mniej mnie cieszące, od KASI z bloga Szudahandmade, za które również serdecznie dziękuję!
1.       Skąd u Ciebie pasja tworzenia? Czy ktoś Cię tym zaraził?
Już pisałam, ze to chyba dziedziczne, w mojej rodzinie dużo jest osób które coś sobie tworzą.
2.       Gdyby można było zrobić coś zakazanego bez żadnych konsekwencji, to co być zrobiła?
Zamiast domowego kotka miałabym Tygrysa :)
3.       Osoba którą podziwiasz/ która Cię inspiruję to?
Podziwiam swoich rodziców.
4.       Gdybyś miała napisać książkę, to jaki gatunek byś wybrała?
Jakąś powieść, może trochę fantastyczną.
5.       Książka do której z przyjemnością wracasz?
Odsyłam parę pytań wyżej
6.       Jaka piosenka potrafi doprowadzić Cię do łez
7.       Największe marzenie?
Oj nie powiem bo się nie spełni :P

8.       Autorytet w dziedzinie mody to dla Ciebie?
Nie mam, aż wstyd się przyznać :)
9.       Gdybyś miała ograniczyć swoje jedzenie do jednego produktu do końca życia byłoby to…
Oj ciężki wybór, jakieś mięsko na pewno.
10.   Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, jakie miejsce być wybrała?
Gdzieś w górach, w lesie z potokiem obok :)
11.   Jest coś, jakaś rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia?
Bez moich bliskich.
 Teraz nominować powinnam 11 blogów i obiecuję, że to zrobię, ale już nie dzisiaj. W następnym poście dokończę punkty do zrealizowania przy wyróżnieniu. Jeszcze raz serdecznie dziękuję!
 
Dobranoc!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...