niedziela, 25 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Witam!

Niedawno zostałam nominowana do tytułowego  wyróżnienia Liebster Blog Award. Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i aż się czerwienię ( lub jak kto woli strzelam buraka) na samą myśl o tym:)
przemiłą niespodziankę sprawiła mi Czaki, za co jej serdecznie dziękuję ( Czaki i jej bloga znajdziecie tu).

Co to jest Liebster Blog Award? To wyróżnienie przekazywane, jak łańcuszek,  przez nominowanego kolejny 11 blogom. Jest to wyraz "dobrze wykonanej roboty". Celowo wyróżnienie to przekazuje się kolejnym blogerom i blogerką, które maja małą liczbę obserwujących, bądź są to blogi działające od niedawna- tak, by miały też szanse zaistnieć w blogowej społeczności.
Osoba wyróżniona musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominującego, a następnie wyróżnić kolejnych 11 blogów i zadać im 11 pytań. Oczywiście nominowane osoby trzeba poinformować o takim wyróżnieniu. Nie można nominować bloga, od którego dostało się wyróżnienie.
Pytania zadane przez Czaki:
1. Co daje Ci pisanie bloga?
Motywację do dalszego tworzenia, ale też przyjemność, szczególnie gdy ktoś Cię doceni :)
2. Jaka jest Twoja ulubiona dobranocka z dzieciństwa
Zdecydowanie Muminki.
3. Trzy książki, które wywarły na Tobie wrażenie to...
"Mięso Papugi" K. Kąkolewskiego
"Quo Vadis" H. Sienkiewicza
"Rozmowy z katem" K. Moczarskiego
4. Twoja popisowa potrawa
Potrawy popisowej raczej nie mam, chyba ze chałkę możemy zaliczyć do tej kategorii :)
5. Twój idol z czasów nastoletnich to...
Idol, to za dużo powiedziane, ale moim pierwszym ulubionym zespołem, jeszcze zanim chodziłam do szkoły była Budka Suflera. Pamiętam że kiedyś w podstawówce był jakiś konkurs i trzeba było przebrać się za kogoś znanego, kogo się ceni, większość przebrała się za Małysza ( to był początek jego sukcesów), a ja przyszłam w czarnej koszulce, okularach przeciwsłonecznych, czarnych spodniach i byłam Krzysztofem Cugowskim :P
6. Miejsce, które szczególnie chciałbyś odwiedzić.
Tyle tego, że ciężko coś wybrać:) Uwielbiam koty, marzy mi się wyjazd do Afryki i oglądanie wielkich koteczków. Ewentualnie gdzieś bliżej w Anglii jest park tygrysów :P
7. Najlepszy dowcip, jaki znasz:)
Wiem, ze to będzie tzw. suchar, ale mnie bawi on niezmiernie
"Rzecz dzieje się w barze. Przychodzi Rzymianin (R), za ladą stoi barman (B)
R: poproszę martinus
B: martinus? Chyba  miał pan na myśli martini.
R: Jakbym chciał 2 ty bym poprosił"
Tak wiem, moje poczucie humoru jest dziwne :P
8. Ulubiona knajpka
Nie mam ulubionej.
9. Jak spędziłaś tegoroczny urlop
Punkt obowiązkowy to oczywiście spływ kajakowy, oprócz tego zwiedzanie zamków gotyckich i kilka krótkich wycieczek blisko domu.
10. Twoja znienawidzona lektura szkolna :)
Syzyfowe prace, wstyd się przyznać, ale nawet nie doczytałam do końca, ba pewnie i do połowy nie doszłam, nie dałam rady :P
11. Film, który mogłabyś oglądać w kółko.
Coś z Depp' em, najwięcej razy oglądałam chyba Piratów z Karaibów, i z chęcią obejrzałabym jeszcze raz:)
Teraz trudniejsza, ale też bardzo przyjemna cześć związana z Liebster Blog Award, mianowicie blogi, które nominuję  :













Pytania dla nominowanych:
  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  2. Twój ulubiony kolor to...
  3. Ulubiony wykonawca/zespół
  4. Ulubiona piosenka
  5. Co Cię inspiruje?
  6. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
  7. W wolnym czasie najchętniej...
  8. Gdybyś złowił/a złotą rybkę, jakie były by Twoje 3 życzenia?
  9. Gdyby istniał wehikuł czasu, w jaką epokę (i czy w ogóle) chciałabyś się przenieść? 
  10. Twój największy autorytet, wzór do naśladowania
  11. Jak się dziś czujesz? :)
Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i zapraszam do zabawy!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za nominacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również dziękuję za nominację, jest mi szalenie miło :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jaka niespodzianka - ja również dziękuję serdecznie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...